sVar

svar : matilda kjelle kjell du är alltid vacker ♥

milan nuråå !

blir att kolla milan nue !
hej svejs i lingonsskogen .

tilda spilde nyss ut pappas öl.

-.-

bloggade på fel blogg igår :(
här finnns ett av inläggen !
http://aworldoftwopeople.webblogg.se/2011/october/hemma-fran-disco.html#comment
jag va ju som sagt på stan fick med mej en tröja hem , från gina 199kr .
haha , var på stan idag och fast med pappa och tilda vi fika och va inne på lite olika affärer .
nya skor mamma slängde ju mina nya ;/ men mer nöjd med dom här ^^
efter discot igår , trött tjej. syns lite av tröjan ;)
orkar inte ta kort på skorna och finns inte på nätet ;/
aja , orkar inte skriva mer ..

tidsinställt !

lojs ♥
-
man är ju som man är ...
är nog i skolan elr på stan just nu, men hörs när jag kommit hem !



.

ju mer dom spottar - kapten röd ♥

at home !

shoo !

skolan gick bra ! vi slutade halv ett idag . efter skolan drog jag och blomqvist till en busshållsplats för att kolla om det gick ngn till stan , men bussen kom typ precis och vi sket it , så vi tar nog bussen imorgon och kollar runt lite , sen disco i bryngan ttror jag ! men får se. men vi mötte victor t , lina och tilda syster på vägen, sen träffa vi ellen , ebba ♥ och tuva på vägen oxå . men jag, blomqvist o tilda hem till oss och FETA i oss några kakor ... och jaag packade ihop mina träningskläder och ssen hem till hne , sen vidare till rosvalla . där vi träffa lucas , hl och elin. vi drog in i ishallen för att kolla några som hade friåkning, typ groth, robin, martin, eric o kåbring . typ dom. men dom hade kul och kött puckar mot "glaset" som inte är glas men iaf . dom sköt stenHÅRT så vi fick typ halv tinituss ! ;o men vi gick typ till multi och spela handboll med manda och alice h, sen komm några från sportis.. och vi spela med dom ! sen var det dags för träning och det gick superbra , fick straff ooch fick sätta dit den själv .. jag har missat två lr tre gånger på träning förut så var ganska skönt att få sätta den nu ;) men på matchen i söndas tror jag det va så fick jag hoppa in som linje helt random, det va askul ! jag satte ju två bollar som jag kanske skrev ?! det är verkligen JÄTTEKUL ! så hoppas jag får spela där i fortsättningen ! cyklade hem efter att vi duschat oså . till mat blev det korvstråganoff, har inte en aning om hur det stvs .. men det va iaf helt okej . nu har jag satt påmej min one piece och myser framför datorn ^^
-
/Elsa

16.10

hej !
ska dra till träningen och ca: en halvtimme ,
skolan gick bra ! chattar med lp just nu !
men hörs efter skolan ♥
'
blomqvist ♥
/Elsa

fler bilder från gårdagen ! tidsinställt!

blomqvist ♥
crazyy ♥
nikon d3100 af-s nikkor 18-55 mm. foto: jag [ elsa ] modell : blomqvist ♥

(TIDSINSTÄLLT ! )

godmorgon !

hej !
somnade sent igår , så var trögt att gå upp !
men idag i skolan har vi först elevens val kl: 08.10 - 09.40 . rast . har inte en aning hur resten av dagen ser ut ^^ men slutar iaf 20 i tre . men jag har gjort iordning ett tidsinställt som kommer senare under dagen , med bilder från igår !
inte redigerad ! väldi ljus ..
puuss

hemma från handbolls träning !

hej kom hem vid åtta ungefär !
mamma höll då på med maten , stekt potatis med pannbiffar (Y)
'
nu ska ta mej in på netonnet.se , he he . mobbad jag är :( ni får lida !
haha ,  juste jag glömde bort att jag har ny blogg så , men jag kollar och dilar med mammsen och pappsen
om en SystemkamerA antingen
Canon EOS 1100D elr Canon EOS 550D elr Canon EOS 500D ( beror på om den finns i ngn butik ;) )
jag vill ha en nu , idag, imorgon , snart !
'♥
kjelles kamera ♥  canon eos 550d
kjelle ♥
några bilder från våran match och a-lags match ♥
får se om ni får någe inlägg innan jjag ska sova .

puuss

2011-10-25

hej ,
dagen har spenderats i skolan , konstigt ? nää.
men iaf , träning snart så mst när som helst byta om ! efter skolan drog jag , lina och blomqvist till brandis och fota ! fick finfina bilder på båda två och naturen ! ♥ men bara såatt ni vet så ÄLSKAR jag handboll ♥ och jag kommer alltid göra ! men nu mst vi typ gå ;) vi ska cykla vid halv sex ! ;) haha , ? xd
sötnos ♥
finisar ♥
jaa , oså jag tillslut ..
nikon d3100 - af-s nikkor 18-55 mm .
foto: jag
modeller : blomqvist , lina och vassen ♥

om ni vill läsa lite mer "om mej" så www.aworldoftwopeople.webblogg.se !
puuss '

NY BLOGG !

-

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0