trettio dagar | dag 1 - om mej

Dag 1 - Om mig.

Dag 2 - Mitt senaste inköp.

Dag 3 - Det här gör mig glad

Dag 4 - Några bilder jag gillar

Dag 5 - En Vana jag önskat att jag inte hade

Dag 6 - Sporter jag går/gått

Dag 7 - Min Familj.

Dag 8 - Smink jag inte klarar mig utan

Dag 9 - Mitt favorit djur.

Dag 10 - Platser jag besökt

Dag 11 -  Landet jag senast var i.

Dag 12 - Dig själv med en mening.

Dag 13 -En Bild på mig och mina vänner

Dag 14 - En serie jag gillar

Dag 15 - Mina Drömmar

Dag 16 - Mina 5 Favorit Plagg

Dag 17 – En bild som är från när jag var liten

Dag 18 - Min Familj

Dag 19 - I min väska

Dag 20 - En bild på mitt rum

Dag 21 - en bild på mitt första husdjur

Dag 22 - Min Favorit Mat

Dag 23 - Favorit Årstid.

Dag 24 - Mina rädslor

Dag 25 - Dina två nytagnaste bilder.

Dag 26 - Jag drömmer om

Dag 27 - Det här saknar jag

Dag 28 - om det var min sista dag

Dag 29 - Saker jag inte klarar mig utan

Dag 30 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen

 
japp, tänkte köra igång/försöka köra med trettio dagar, men jag tror det inte kommer bli 1 varje dag ibland 1-2 ibland 1 ibland 2  ibland ksk t.o.m 3 ;s aja..



Om mej :

jaa,, jag heter ju elsa eriksson som ni förhopppningsvis vet :p jag spelar fotboll och handboll , i fotbollen spelar jag back elr mitt, men jag tkr det är roligast på mittfältet! I fotbollen spelar jag linje / mitt 6 elr v & h 9 / v9 elr h9. roligast att köra linje !! jag har en hund, mamma,pappa och syster(tiiilda) ! typ allt om mej :p


en bild på min fina tjej ( matilda <3 ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0